Άσχετο

Να τριφτώ και να βρώ ποιά είναι η φωνή μου πίσω απ' τις φωνές των άλλων. Αυτός ήταν ο στόχος. Σκίστηκα στο δοκίμιο και ποιητές πια διαβάζω με το μολύβι στο χέρι. Κάτι σαν να βρήκα.

Τώρα γίνεται άλλος ο σκοπός. Να βρώ πού φαλτσάρει, πού κομπιάζει η φωνή κι αν διορθώνεται. Νέος κύκλος αιματηρών διαταραχών...

Πες μου πού μπατάρει. Πιο χρήσιμο δεν έχω να ζητήσω. Όχι τί μεγαλειώδες- κανέναν δε βοηθάει αυτό- αλλά πού κότσαρε, πού 'ναι για πέταμα. Αυτό βοηθάει...

Το προηγούμενο συγνώμη που το ξήλωσα αλλά δεν μου πολυταίριαζε. Παραμελοδραμάτιζε κι αρχίσαν να κολλάν' τα πλήκτρα του PC μου. Δεν επιτρέπεται να γίνει εδώ απακούμπι για την τρυφηλότητά μου. Ο μελοδραματισμός των ποιητών είναι σε άλλο blog. Όποιος τα λέει πρέπει πρώτα να τ' ακούει αλλιώς καταντάμε ίσα μ'αυτά που κοροϊδεύουμε.

Με το συμπάθειο κι όλας

No comments:


...ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ...